Moster

Hejsan hejsan :)
Igår åt familjen(inte pappa han e på yatsy VM me hans kompisar fråga inte vad de e) hemma hos min moster Karin och hennes man, Marc min kusins man var oxå där han sjussade oss till Karin. Det var super mysigt där! De var länge sen jag var där. Och dom har en super gullih voffsing(hund) som heter Andy <3Och till middag fick vi  pannbiff mums! Och till efterrätt tårta å goood glass ännu mumsigare.
Men innan de så var Erik hemma hos mig vi gjorde inget särsklit kolla TV köpte godis kollade på youtube. Här är lite ointressant bilder.

Dålig bild på Erik.

Max. Att killar ska vara så lata! haha

Vi kollade på disneychannel haha! Visst fick jag en bra bild xD


HHAHAHAH! Sry Erik men var tvungen att lägga upp den bilden!

Mina ben, Har faktist ingen aning om vrf jag tog den bilden.

Samma sak här.
Nu har jag faktist slut med bilder.
Hare bra lingon chocklad!(ueeew!)
///Sara

 


Kommentarer
Postat av: ............-

knäppt-----''***

va dig själv:: du som försöker va nån annan!

sara..och melina.

i skolan är du typ jättetyst , sara!! men här är du lixom konstig,knäpp,hatlig,inte dig själv,försöker va cool m.m

inte normalt..........................

2010-11-28 @ 15:05:07
URL: http://................-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0