My love..

..Nu är det ingen kille jag snackar om utom skor haha! Igåt kom min Moster Karin hit och lämnade några skor mamma köpt till mig. Jag tycker skorna är så snygga! <333 Dem här skorna ska inte Hanna(syrra)  få sno :P
Bilder:


Jag vet ej vad dem kosta typ 500-700


Dom skorna kosta 900kr. Och båda är köpta på skorna. Det är äkta får ull myysigt!
Visst har jag en snäll mamma som köper snygga skor till mig?
Jag tycker det skulle vara coolt med illrosa elr turcosa uggs Haha!



Som den i mitten Haha.

Jaa nu är det höstlov oxå ahh! Så sköönt att bara få vila ut! Imorgon ska vi på middag hos Karin(moster) det ska bli kul längtar...Nu ska jag äta lite mellanmål tror ja!
Herrå
//Små hungriga Sara

Kommentarer
Postat av: *********

skorna högst upp i trappan är inte mode

2010-12-26 @ 16:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0