Hejdå Cykel!

För typ två timmar sen fick jag redan på att min cykel var borta..Toppen..värkligen.. Usch! Nu måste jag låna Hannas(syster) gamla cykel och jag kan inte låna den hon har nu den är ju enorm och jag är van vid att cykla på en miniatyr cykel haha.
Igår så åt familj hemma hos Farbror Bosse.Jag tog med min kamera men  jag får inte in kameran i datorn! ,dumma kamera! Men iallfall där åt vi middag,Någon sorts gryta. Sen god efterrätt creme brulle elr creme karamell har blandat ihop skylnaderna på dem men aja. Sen fick vi(Hanna,Max och Jag) kolla på en film och mumsa på lite godis. Vi kollade på rosa pantern andra filmen tror jag. Jag hade alltid velat se rosa pantern så de var lite roligt att dem hade den så vi fick kolla. Jag diggar hans asisstent Kato hahahhaha!
Och idag har jag inte gjort nåt särskilt och nu har jag inget mer att bäretta. Ni får en bild på halsduken jag fick av mamma när jag fyllde år :)
 
Mitt hår ser jäte smutsigt ut på bilden. Gosse gosse halsduk <33
Sees!
//Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0