HAR TRÅÅKIGT!

Heej igen! Idag är det lördag och jag har inte gjort någonting bara haft det tråkigt. Jag skulle kanske träffat Sofie men hon svarar inte :(. På onsdag ska jag till Rom som sagt,det finns en dålig sak med det...då missar jag animeringen! Men aja. Har typ inget att skriva.
Föresten! Vill ni se några modeller? Såklart ni vill :P här kommer dem!
1. Melina:


Snygg vah?
2. Max:


3. Sara:

haha
förlåt för ett väldigt konstig inlägg men vad gör man om man har skit tråkigt? Vi ses
//Ssssssara

Kommentarer
Postat av: Klara (Den bästa)

Jag vill också till Rom :( fast jag ska ju gå på HARRY POTTER-PREMIÄREN!!!!!! :D

2010-11-14 @ 22:04:41
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0