emm?

 Heej förlåt att jag inte skrivit på några dagar har inte haft någon lust alls men iallfall i tisdags snöade de! Jag tyckte att det var jätte fint. Sen igår och idag har det vart mest slask.
Iheögen var jag ju hos min farbror Bosse. Jag tänkte visa lite bilder där ifrån som jag inte visat än fick hjälp av pappa nyss.

Max som äter en godis fast de ser lite ut som han röker haha.

Vi fick godis och efterrätt mums!

Vi såg på rosa pantern.

MIn syrra innan vi gick och vad ska man säga om den här bilden....NÖÖÖÖRD! hahah!
Men hejdå skriver mer sen Ciao!

100000 kramisar!
//Sara


Kommentarer
Postat av: Klara (Den bästa)

Åh, jag älskar tefat ^^ Hade ingen aning om att du har en blogg, nu ska jag börja läsa den ;) <3

2010-11-11 @ 22:19:20
URL: http://klarabella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0