JAAAG LEVER JIPPIEE!

Hej! jag dog inte i Rom jag kom! faktist hem förra söndagen hehe. Förlåt att jag inte bloggat! jag var ju borta i fem dagar utan bloggning och sen blev det svårt att komma igång. Det var iaf kul i rom fast de ända man gjorde var att kolla på gamla hus å shoppa, men köpte inget.Det var typ 15,17+ så det var ju skönt :D. Första dagen "råkade" jag ta över hundra bilder med min kamera*visslar oskyldigt* Kommer lägga ut lite bilder på bloggen senare men absolut inte alla haha! För att det inte ska bli för tråkigt så  ska jag lista 5 saker som ni inte visste om mig.

1. Varge gång jag e på restaurang dricker jag upp min cocoacola innan maten har kommit.
2. Ibland gråter jag av små saker när jag e irreterad t.ex att det inte finns någon mat hemma.
3. Jag gillar sims2 mer än sims3.
4. Jag har till blogg med min kompis Melina vigullwers.blogg.se(inte så bra och ful ;P)
5. Jag älskar vår vaktmästare( alltså inte på det sättet fast de fattade ni nog!) han e så posetiv å snäll!

AA det var allt! Sees!
//Sara
Ps. Orkar inte läsa igenom den här inlägget så de kanske står lite fel!

Kommentarer
Postat av: Ida

En vinnare på min blogg. kom in och kika.

2010-11-30 @ 15:34:20
URL: http://idagida.blogg.se/
Postat av: motherfucker

skit på dig

2010-12-26 @ 16:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0