BUS ELR GOOODIS!?

Heej hade tänkt att blogga lite fast jag inte har någon stor lust. Igår gick jag på bus elr godis med Max,Esther och Victor(som jag ej känner) xD vi fick rätt mkt godis :) Förra året fick man typ ingenting för alla var snålisar Haha. Jag hade en läskig mask på mig och en liten ankmask  Hahhah. Jag satte den läskiga masken på baksidan av huvet så jag fick två ansikten. Maxen Var en clown(Clowner å ankor e läskiga enligt oss) Och dem andra var typ jag vet inte haha. Har inga bilder tyvärr. Men efter vi vart på bus elr godis så var vi hemma hos Victor å lete massa knäppa saker haha men vi fick glass där. Men hejdå måste sluta skriva nu Ciao!












//Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

På min blogg kan du just nu vara med och tävla om ett par snygga örhängen, kika gärna in och anmäl dig! :)



Är du inte intresserad så ber jag om ursäkt!

2010-11-01 @ 18:41:27
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Bryan - Mr.Do it for the Ladies

tjoo sara!

läsate din comment precis men fatta inte direkt.

tror du satavade lite fel, checka!

2010-11-02 @ 00:17:20
URL: http://mulattobee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0